Trodde allt var ok...

Trodde nästan själv att jag slutat att blogga. Bloggen har ju för mig varit ett sätt att bearbeta allt men trodde nu att allt börjat att landa. Dagen blev inte som det var tänkt. Trodde då någonstans att en dag för mig själv kanske skulle vara bra. Bara vara ensam och inte göra något. Bara ta det lugnt och rensa mina tankar. Men jag klarar det inte! Har nog aldrig känt mig så ensam.
Anonym
2015-03-23 @ 19:53:30

Lät inte alls bra det....

Svar: ne men de e bara att köra på. De vänder tillslut! 😀
Patricia Axelsson

Josef Boberg
2015-09-02 @ 04:19:55
URL: http://josefboberg.wordpress.com

Livet i kött är en konst att leva - och som jag ser det - så kan jag aldrig vara ensam med mig själv egentligen - bara tillsammans med andra som ej "taggar i".

Svar: att vara ensam är väldigt nyttigt men för jäkla jobbigt!
Patricia Axelsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: