Jag vill hylla Filippa Bark!

Nu är alla årets låtar presenterade och den sista deltävlingen är avgjord med mycket show, glitter, kärlek och party! Men tyvärr har denna vecka innehållit mycket annat tråkigt. Ibland undrar jag hur folk tänker när de sitter framför sin dator.  Har inte alla lärt sig vid detta laget… Skriv aldrig något du inte skulle kunna säga till personen öga mot öga! Skriv aldrig något som du inte kan stå för även dagen efter. Den sista veckan har många av artisterna och framför allt Filippa Bark fått utstå fruktansvärd hat och hemska personangrepp på nätet. På grund av allt detta som varit nu vill jag passa på att denna vecka hylla lite extra!  Jag vill börja med att hylla Filippa Bark! I dag fylldes Conventum med kärlek och glädje och jag hoppas att hon kände det! Hennes pratstund med artisterna i green room i dag drog nästan högre jubel än vad Måns Zelmerlöw gjorde när han steg upp på scenen. Filippa är en väldigt vimsig med klok tjej! Vem kan säga emot henne? För det är faktiskt tragiskt om någon ska bestämma om vi ska åka fristil eller klassisk stil. Låt alla få ha sin egen stil! Å hur kan man inte älska Främling? De som är främlingsfientliga har ju helt enkelt ingen koll!

Jag vill hylla de grymt duktiga programledarna. Jag vet att jag gjort det förr men man kan aldrig berömma någon för mycket! De bjuder på sig själva och vågar testa nya saker men ändå så fruktansvärt proffsigt. Jag vill hylla alla artister som alla gjorde sin grej riktigt bra! Kanske framför allt hylla dem som sticker ut lite, som tex Midnight boy, för att man vågar gå sin väg och göra det man tror på.  Jag vill hylla Hasse Kvinnaböske Andersson för att han är så fruktansvärt go och sprider sådan enorm glädje. Jag vill hylla JTR för att de gjorde min dotter och alla andra småtjejer i arenan helt tokiga. Det var enligt Tyra en av de bästa kvällarna i hennes liv. Och jag vill hylla Måns för att tillslut i den fjärde delfinalen presenterat årets vinnarlåt! Helt klart årets bästa låt och show. Jag kan garantera att den kommer att lyckas. Det är en enormt stor arenalåt med helt fantastisk power. Årets final kommer framför allt att handla om några killar med riktigt grymma låtar men ur helt olika genrer. Ska bli spännande att se på lördag vilka fyra som får en ny chans och fyller de sista platserna i finalen! Det kommer helt klart att bli en riktigt bra final och jag är helt övertygad om att det kommer att bli en riktigt maffig och stor vinnarlåt som vi i år skickar till Wien. Glöm inte nu, sprid lite kärlek!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: