Ond cirkel...

Mår så jäkla bra, nästan lite oförskämt! Har finaste sambon och vi har de underbaraste barnen. Vi har de bästa familjerna! Jag har ett jobb som jag länge drömt om. Vi drömmer oss bort mot vårt bröllop. Jag har bara veckor kvar till examen. Skulle kunna hålla på länge om alla positiva saker och det kanske man skulle behöva ibland. Att verkligen skriva ner allt positivt!
Allt detta positivt ökar lite min ångest över att bli dålig igen... Jag har så mycket positivt som jag inte vill missa liksom. Jag stressar upp mig för att jag inte vill bli stressad och dålig igen... Hmmm.... Ingen god cirkel direkt...
Jag kan bli så förbannad på mig själv för att jag blir sån men vet fasen inte vad jag ska göra...
Chjisse
2014-09-06 @ 13:50:20

Älskar dig! ❤

Svar: Älskar dig med mitt hjärta!!! <3
Patricia Axelsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: