En dag bland brandmän

I dag hade brandstationen här öppet hus! Var ju ingen tvekan om i fall vi skulle åka dit. Ossian är ju helt fast bestämd med att han ska bli brandman när han blir stor. Det var en riktigt härlig dag då de fick testa att släcka bränder, åka i liften, fika, gå tipspromenad, göra en hälsokoll o ambulansen mm mm
För er som missat detta kan jag tipsa om att det är i Falköping i morgon! Riktigt kul!
 
Fröken M
2014-10-29 @ 20:42:53
URL: http://frokenmela.se

Stort grattis ! Knäckesticksen kommer snart med posten och jag hoppas du ska tycka lika mycket om dem som jag gör :)
Kram

Svar: Tack så jättemycket! Har letat efter dem i butikerna här men hittar dem inte. Hoppas inte de är för goda så att jag får abstinens när de är slut om jag inte hittar någonstans att köpa fler sen ;) Kramar
Patricia Axelsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: