Date, asgarv och ångest

Känns som om halva helgen spenderats med denna filmsnutt och två hysteriskt skrattande barn! Lika jäkla rolig om inte roligare för varje gång de ser den!
 
Helgen har varit lugn med massa mys och i stort sett inget planerat. I fredags hade lillplupp bestämt att vi skulle på date på Thaipak. Å jag fick väl offra mig och äta lite thaimat då...
 
Har kommit på en sak... Jag älskar ju att fylla år. Å efter jag blev sjuk så känns de lite som en seger för varje år man får fira igen! Men inte i år!!! Barnen åker till sin pappa den dagen, hjärtat jobbar och släkten är på min morbrors bröllop! Å varför måste de gifta sig på min födelsedag?! En onsdag?! Ja ja, får väl sitta här och tycka synd om mig själv!
Fröken M - Vinn en 3 timmars hemstädning !
2014-10-12 @ 20:31:02
URL: http://frokenmela.se

haha... JAAA ! precis SÅ vill jag oxå ha det !
Inget bråk och inget tjafs, bara en massa kramar, glada miner och mys ! ;)

Du får komma hit på födelsedagen så kan vi fira ordentligt, för här har du en som lever enligt principen "fira ALLT som firas kan" ;)

Kram på dig !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: