Så oerhört tacksam

Vet inte vad jag ska säga efter denna veckan med instagram takeover. Det finns så många fina människor! Känner mig mer taggad och mer envis än någonsin!
Det var ju några veckor sedan jag skrev texten till takeovern så för er som är "nya" här vill jag sammanfatta lite kort vad som hänt sedan dess.
Det har i stort varit positiva veckor!
Jag har röntgat min sköldkörtel igen och tagit massa prover. Jag har ännu inte fått svar på dem men jag har goda förhoppningar på bra resultat!
Jag trivs kanon på mitt nya jobb och känner mig helt plötsligt värdefull igen och att jag gör någon nytta. Jag har dessutom fått varit med om en stoooor grej i mitt liv, som finns med på min bucketlist men som jag ännu inte kan skriva här. På tisdag kan jag avslöja min hemlis! Det är för mig en grej jag kommer att se tillbaka på länge!
Min sambo har dessutom friat, något som jag väntat på länge. Så till sommaren blir det bröllop!
Jag går fortfarande hus psykolog/kurator varannan vecka.
I januari tar jag min lärarexamen, den utbildningen jag började på i samband med att jag blev sjuk. Så som sagt kan jag nog sammanfatta livet som att det går väldigt mycket uppåt just nu! Så skönt!!!
 
Jag uppdaterar här lite titt som tätt om allt mellan ikea, bucketlist, barn, shopping till sjukdomar.
 
Vill rikta ett stort tack till alla som under veckan hört av sig, kommenterat och "gillat" mina inlägg.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: