Mello 2015 deltävling 1 & 2

Deltävling 1
Jessica Andersson – Can't Hurt Me Now
 
Behrang Miri feat. Victor Crone – Det rår vi inte för
 
Dolly Style – Hello Hi
 
Molly Pettersson Hammar - I´ll Be Fine
 
Elize Ryd & Rickard Söderberg – One By One
 
Daniel Gildenlöw – Pappa 
 
Eric Saade – Sting
 
 
Deltävling 2
Mariette – Don’t Stop Believing
 
Emelie Irewald – Där och då med dig
 
Linus Svenning – Forever Starts Today
 
Magnus Carlsson – Möt mig i Gamla Stan
 
Samir & Viktor – Groupie
 
Neverstore – If I Was God For One Day
 
Marie Bergman & Sanne Salomonsen – Nonetheless
 
Hur ska man sammanfatta detta? Många nya och några gamla. Vissa oväntade comebacker.. Tänker på Eric Saade som sagt att han aldrig skulle ställa upp igen... Måste ju så klart säga att jag är stolt Hjobo även om jag nu bor i Tidaholm. Neverstore med Jacob Widen! De är grymma och kommer med all säkerhet köra en grym låt! Ser ju ut att bli enda rocklåten i 2015 års mello. De har för mig redan nu en given plats i finalen!
Linus Svennings låt... Hans känsliga powerröst gillar jag! Titeln...
Samir... Ha ha, ska bli roligt att höra om han kan sjunga live ;) Har hört från säkra (väldigt säkra källor) att det är ett "modernt ord" som gör entre i årets mello...
I morgon presenteras nästa halva!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: