Helt galet!!!!

Blev just uppringd av en personal på kommunikationsavdelningen på IKEA! De hade sett min instagramtakeover på Ung cancer och min blogg och blivit berörda av min text och tyckte jag var en bra IKEAambassadör och ville därför bjuda mig på en resa till IKEA I HAPARANDA! Jag jublar, gråter och bara går runt och asgarvar! Vi skulle höras mer i morgon och sedan kolla läget när det kan passa. Så snart kan jag bocka av Haparandra också. Å till sommaren tar vi Kalmar!!!
 
Fröken M
2014-11-23 @ 21:34:06
URL: http://frokenmela.se

Gud va kul !! GRATTIS :)
Tänk vilka möjligheter som kan dyka upp genom sociala medier !!

Vi börjar äntligen bli människor här igen!
u ikväll är första gången sen i fredags morse som jag kan äta något utan att tro att jag ska spy.
Mannen blev sjuk lite senare än mig så han ligger fortfarande och tycker mest synd om sig själv !
Viggo däremot som blev sjuk först är pigg som en mört ( han fick nog ganska god hjälp av droppet på sjukhset ) så han är sig själv igen och om hem från mormor och morfar i eftermiddag.
Han blev ditskickad i fredags när vi insåg att vi skulle vara landets sämsta föräldrar den här helgen så nu hoppas vi bara att inte dom oxå blir sjuka !!

Kram :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: