Då var det gjort...

I går var jag äntligen och tog cellprover från min sköldkörtel! Träffade en läkare som var kanon. Väldigt lugn och förklarade. Jag kände stort förtroende då han kollade noga, tog massa bilder, mätte osv...
Provtagningen var väl inte de roligaste jag varit med om. Men så skönt att det äntligen är gjort! Utifrån vad han såg på röntgenbilderna så såg han att jag hade förstorad sköldkörtel, framförallt på vänster sida. Vilket jag personligen sagt länge också. Sedan trodde han inte att det var tumörer då kanterna på fläckarna var för "suddiga" och inte så skarpa. Kändes väldigt skönt och jag kunde ta till mig det! Så nu är det bara att vänta på provsvaren och sedan se hur det är tänkt att det ska gås vidare med de här. Vad som helst är bättre än cancer!
Fröken M
2014-11-12 @ 21:26:12
URL: http://frokenmela.se

Skönt att ha det besöker avklarat !
Nu håller vi tummarna för att provsvaren ger bra resultat ! Kram

Svar: Tack snälla! Å va goda knäckesticksen var!!!! Kramar
Patricia Axelsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: