Blir så jäkla ledsen och förbannad...

Vaknade i natt och var riktigt jävla förbannad. Drömde om en person som tyvärr varit en stor del av min uppväxt. Jag kan fortfarande inte fatta hur en vuxen människa kan gå fram till en människa med ett stort leende och se så där smiligt glad ut och säga "Å vad kul att ses, det var längesedan!"
När personen ifråga under alla år varit riktigt elak. Tvingat mig som ett litet barn att äta min egen kräks, slagit mig när jag "målat fel", använt mig som "slav" medans de andra lekt och haft kul, kallat mig för ungdjävel istället för att använda mitt namn, förklarat för mig som 13-åring att jag var väldigt egoistisk och inte hade någon pappa och syster längre då jag ville gå på disco istället för att åka till dem en fredagkväll. Vilket sedan ledde till att jag inte träffade min pappa och syster på över tre år! Listan kan tyvärr göras lång... 
Jag fattar inte, kan man ha något samvete alls när man gör så?!
Johanna L
2014-11-05 @ 15:18:53

Vet precis hur du känner, min pappa valde för 6 år sen att bryta kontakten för att jag inte ringde samma dag vi kom hem från Thailand :-( Han vägrar även att ha kontakt med sitt enda barnbarn...Vissa borde inte få vara fäder!

Kram

Svar: Tror dock inte riktigt vi pratar om samma saker. Jag har blivit fysiskt men framförallt psykiskt misshandlad i många år som barn! Dock inte av min pappa utan av en annan sk "närstående".
Patricia Axelsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: