Underbar helg!

Har äntligen haft en lugn helg utan att känna att stress över pluggandet! I fredags hade jag tenta som jag tror gick bra och nu har jag inga uppgifter alls att göra förens jag varit på skolan ons-tors. Då drar fysik och teknik igång och nästa onsdag börjar geografin. När denna termin är slut ska jag verkligen andas ut!
I helgen har jag istället hunnit med att grejja hemma i trädgården och vara social! Har träffat vårat underbart söta fadderbarn som just nu är "aj" (arg). Så jäkla söt!!! Varit på 18-årskalas, fikat hos svärföräldrarna och hos Christoffers morfar med sambo.
Vår trädgård börjar nu att ta form och man börjar se hur den kommer att se ut. Det är inte riktigt bara jordhögar nu... Sköldpaddshagen är på gång och rabatterna är klara! Kommer njuta hela sommaren lång! Om någon har plattor, markplattor i strl 35*35,  till övers, spelar ingen roll hur de ser ut (ska ligga nedgrävda) så köper vi dem gärna. Det gör inget om de är olika (bara de är 35*35) eller om ni bara har någon enstaka. Saknar några stycken till hagen tyvärr...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: