En helt sjuk dag!!!

Vet inte var jag ska börja! Igår släpptes Ung cancers önskelista och jag såg några möjligheter att hjälpa till med vissa av dem. I morse fick jag inom en kvart två mail... Det första med en kontakt som kunde hjälpa till med en tjejs önskan! Sån härlig känsla att kunna hjälpa till. Strax där efter kommer ytterligare ett mail! Från en kille som vill hjälpa till att uppfylla min dröm! Vi har under dagen dessutom pratat i telefonen och jag är helt mållös! Måste dock erkänna att jag fortfarande googlar personen som säger sig vilja hjälpa mig för att på något sätt komma på om det är någon som driver med mig! Hoppas verkligen inte det! Kan fortfarande inte fatta! Svartvadet var tydligen lite inblandad i detta också... Bara det, för mig som är lite Modotokig, är ju sååå stort! Jag skulle få mer info på måndag nu! Kan man få bättre födelsedagspresent?!
Om du vill kolla in lista och kanske hjälpa någon? Kolla här!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: