Roadtrip med Dregen och Foppa

Har avslutat semestern med en roadtrip genom Sverige! Gav oss iväg utan att egentligen veta vad vi skulle göra. Vissa stopp var inplanerade men sedan blev det lite allt möjligt som vi kom på och hittade utmed. Lilla dalahästen i Avesta, gammaldags lanthandel i Fagersta där jag passade på att mjölka en ko. Modernaste polisbilen hade de fått plocka fram nu i brandtider, en hel del go mat bl.a. thaimat såklart men har även provat indiskt för första gången, bockat av IKEA i Gävle och Sundsvall, besökt Mackmyra destilleri, hittat massa badankor i en damm och överlevt att åka över högakustenbron! Har även sett det värsta åskovädret vi någonsin sett. Var så mycket så vi fattade inte var det var utan hade funderingar på om ryssarna börjat skjuta mot oss... Vi såg även en björn uppe i skogarna. En väldigt händelserik tur som helt klart hade två höjdpunkter... 
På fredagen (8/8) hade jag bokat en date. Så jäkla lycklig! Behöver jag säga mer??
Gav han ett "Fuck cancer-armband" och han blev riktigt glad. Nästan lite kär i mig tror jag. Så nästa gång vi ses blir det nog inkl frukost och då hoppas jag på att få ett målat ägg! ;)
 
Absoluta höjdpunkten var nog ändå att vi åkte till Ö-vik!!! Även det den 8/8 så den dagen kommer bli lätt att komma ihåg!!! Nu har jag alltså varit i Ö-vik viket har varit en stor dröm!!! Vi åkte även och kollade in Fjällräven center. GRYMT! Kollade dessutom på hockeymatch!!! WOW!!! Med PETER FORSBERG!!!! FY FAN VA HÄFTIGT!!! Inte nog med att Peter var med utan även Näslund, Sedinarna, Salomonsson, Steen mm mm Passade på att shoppa lite i Modoshoppen också! En så jäkla underbar dag som jag ännu inte riktigt fattat!
 
Påvägen hem hittade vi en fin utkiksplats över ett litet vattenfall... Det hette helvetesfallet och jag kunde
inte låta blå att tänka på Ronja Rövardotter när vi var där...
 
 
 
Nu är det bara Haparanda och Kalmar kvar!
Oj, de blev ett långt inlägg, troligtvis ingen som orkat läsa ända hit. Så jag skulle ju egentligen kunna skriva någon hemlis eller något riktigt dumt här... Men ne...  
 

 
Elin
2014-08-10 @ 19:00:45

Hur bokade du en date med Dregen? (Avis) låter som ni haft en superbra semester. Kramis Elin

Svar: Ha ha, man frågar helt enkelt ;) Som man bjuder ut vem som helst på date. Lite avis på mig själv... Kramar
Patricia Axelsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: