Jag är hopplös...

Samtidigt som det är ganska läskigt så kan man ju skratta gott åt det... Ända sedan jag var liten har jag varit hopplös med att prata i sömnen...
Häromnatten har jag tydligen haft ett mindre föredrag för hjärtat om hur vi skulle kunna ha det om vi gifter oss...
 
"Vi kan ha middagen på Vincontoret, fast vi kan inte vara i lusthuset för där kan man bara vara 8 st. Och om alla kommer så blir vi 19 gäster. För jag tänker bjuda Håkan och hans tjej sen är det upp till honom. Men om inte vincontoret har något bra vegetariskt så kan vi vara på 4:an huset så kanske de kan göra något fint..." Osv osv...
 
Å jag kan säga att jag har noll koll, har verkligen ingen aning om detta! Hjärtat har dessutom svårt att veta om jag är vaken eller sover när jag pratar... Kan bli väldigt dumt men ändå ganska roligt...
Men ganska intressant vilka tankar man ändå bearbetar i sömnen...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: