Hoppas på att kunna ta mig hem...

I kväll ska jag börja på dansverkstan här i Tidaholm... Jag lyckades lura med mig en annan dansmamma... Vi ska börja på gruppen som heter 30+... Som enligt Tyras danslärare bara är för oss gamla. Undrar om man har någon partner att dansa med. Om det typ är styrdans eller om man helt enkelt får lära sig att dansa med en rullator.
 
Skämt å sido... Dansverkstan ska nu testa en vuxengrupp för nybörjare. Vi ska få prova lite olika dansstilar så som Disco, Hiphop, Show och MTV-style (vilket jag kommer att rocka i med lösögonfransar och långa naglar, för man blir tydligen väldigt bra på dans med de)   ;)
 
Hoppas bara att jag är kapabel till att ta mig hem efter dansen, eller om jag efter 15 minuter ligger och flåsar i ett hörne... Kanske skulle skriva Christoffers telefonnummer på armen på mig, som man gör med barnen på tex Liseberg, så någon kan ringa honom om jag tuppar av...
Fröken M
2014-08-24 @ 19:39:13
URL: http://frokenmela.se

Äh ! Att danska är ju kul så det kommer ni fixa galant !! Jag är säker på att du har bra mycket bättre kondis än vad du intalar dig :)

Svar: Ha ha, jag får erkänna att jag flåsade ganska bra. Men jag fixade det =) De va riktigt kul!
Patricia Axelsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: