Berg och dalbanevecka...

Har haft en vecka full av intryck och händelser...
 
I tisdags fick jag en akuttid på KSS då jag nu har sånna besvär av mina "knölar" i halsen... Jag är livrädd att det är tumörer... Efter ultraljudet sa läkaren att det lika väl kunde vara cystor men det får provtagning utvisa... Så nu är det bara att avvakta... Hatar väntan!!!
 
Började nya jobbet i måndags och det känns så jäkla skönt att vara igång igen! Är supertaggad och längtar till måndag då jag ska få träffa alla nya elever!
 
 
 
"Om det någonsin är en morgon och vi inte är tillsammans, så är det någonting du alltid måste komma ihåg. Du är modigare än vad du tror, starkare än vad du tror och smartare än vad du tror. Men det viktigaste är, att även om vi är ifrån varandra, så kommer jag alltid att vara med dig" - Nalle Puh



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: