Hemsk vecka!

Efter en kaosjobbig vecka hoppas jag nu att det ska bli en lugn kväll och mysa ner med min lilla i soffan och ha tjejkväll och kolla på melodifestivalen! Hejja Ralf!!! Å lite hejja på Ulrik med så Snuttan blir nöjd ;)
Fattar inte hur mycket som kan hända under en vecka egentligen...
I måndags blödda Ossi näsblod, bland de värsta jag sett. Det var blod över allt å han var jätteledsen. Det höll på i nästan 3½ timme och sedan var han helts lut i ett dygn efteråt. Inte nog med det utan när Christoffer skulle åka till jobbet startade inte min bil. Stendöd! Som tur är kom världens bästa svärfar och skjutsade runt på barn till dagis och Christoffer till jobb osv...
På tisdag fick vi igång bilen igen dock med en fin faktura...
I onsdags bröt magsjukan ut på jobbet och jag har torkat och trösta magsjuka barn så har bara gått å väntat på att det ska bruta ut på mig med men hittills verkar jag vara imun.
I torsdags tvärstannade Christoffers bil så även den fick ta sig en tur till verkstan. Även den kom hem med en fin faktura...
I fredags när jag ska åka hem från jobbet dör min bil igen så ytterligare några kronor gick till bilen...Denna veckan måste verkstan gå riktigt plus! Inte nog med det utan det veckan avslutas med det jobbigaste... Efter vi varit på bion igår kväll fick Christoffer ett samtal han fasat för länge.
Krama om varandar en extra gång varje dag!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: