Alliteration

Nu har vi fått alla kort från fotograferingen och jag är så nöjd! Har redan beställt nästa läsårs-kalendern från personlig almanacka och har gjort detta kollage till baksidan och har tagit ett stort kort på oss alla fyra till framsidan. Nu kan jag gå i två veckor och längta efter att den ska komma så jag kan börja kladda i den. Älskar kalenderar! Dock kan jag inte fylla i så mycket som jag brukar ännu eftersom jag inte vet vad, när och hur jag ska jobba men det återstår väl att se...
På tal om jobb... Två elever fastnade i går i alliteration om sina egna namn. De hade jätteroligt och jag skulle försöka komma på något om mitt namn men det jag kom på passade inte i deras öron och jag blev helt låst då jag var på ett fruktansvärt flamsigt "trötthumör" så jag fick dra en nödlögn och säga att det tog stopp, att jag inte kom på något...
Tror inte denna hade varit så lämplig...
"Patricias puffiga plastpattar passar perfekt på porrfilm. Patricia protesterar påpälsad!"
emmelie BJÖRK!!
2013-05-30 @ 15:09:25

åå vilka fina kort!!ni alla fyra är riktiga modeller!!

Svar: Ha ha, nja de vet jag inte va! ;)
Patricia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: