25 år sedan!

Grattis på namnsdagen till alla som heter Maria! Vi är ju en del ;) Min mamma, jag och Snuttan heter Maria i andra namn så grattis till oss! 

I dag är det dessutom 25 år sedan som en väldigt viktig och stor händelse skedde! Den 28 februari 1986 föddes min lillasyster! Har dock inte träffat henne sedan sommaren 2009 och jag saknar henne! Hoppas på att saker kan lägga sig någon gång! Men stort grattis till dig lillstrumpan på din 25 års dag! (väljer att inte prata om vad som mer hände för 25 år sedan, tragiska händelser hoppar vi över i dag)

Det är fullt upp här i dag! I dag ska jag nämligen på steg 1 till något jag velat göra ett väldigt tag nu. Sedan jag slutade amma Tyra och då kan väl alla gissa vad. Vill slippa rulla upp och sätta silvertejp varje dag. Tänkte därför "kolla läget" inför en mer permanent alternativ till att hålla upp saker med silvertejp ;) Men i dag ska det "bara" kollas upp och prata om alternativ så får vi se sen vad jag känner. Är sååå grymt nervös inför att bara prata så det återstår att se...

I eftermiddag är det sedan visning på huset igen och Tyra ska till dansskolan. Ossian är fortfarande snuvig men är mycket piggare! Hoppas att det vänder nu.


Morgondiscot startade i dag kl 6.30! Lugn Jenny!!! Jag vet att man inte kan ha det i lägenhet! Du kan andas ut och ta det lugnt! Vi kan faktiskt vara hänsynsfulla men än behöver vi ju inte det! ;)

Anonym
2011-02-28 @ 09:35:59

ha ha!! bra de!!! hoppas de går bra idag!! kram jenny

Hanna
2011-02-28 @ 14:53:13
URL: http://hanniie1.blogspot.com

Senare vill jag också göra något åt mina tax öron :O Känns inget kul alls och som du själv beskriver de så sitter de bäst uppe med silvertejp..

Lycka till! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: