Kärlek

Har äntligen kommit iväg och köpt ramar! Ni får dock bara se en i dag som kommer från iris konst.  De andra skra skruvas upp först och de har inte tiden funnits till i dag.
Förutom ramar så blev det även ett träd som jag ska ha mina smycken på. Det är egentligen inte ett smyckesträd men jag tyckte att det passade i alla fall :) det blev även en påse med presenter till adventskalendern. Nu är det väl ca 30 kvar bara.
Jag var och hämtade ut ett paket me!!! Med vigselringen i! Jag är så jävla nöjd!!!!!!!! Shit, kunde inte bli bättre! Precis så jag ville ha!!! Tack Uffe, den har du gjort riktigt bra!!!
På kvällen nu har vi bara myst och badat. Snart blir det kockliana (hur det nu stavas) och sängen! Behöver ladda lite krafter! Förresten, har försök ta kort på mina små busungar till en almanacka i dag, men de ska ju bara busa hela tiden... :)



sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar
2010-10-31 @ 19:52:12
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Va inte? :-o en vit mugg? Skickade förra fredagen (22andra) förvisso med posten så var inte rekommenderat :( men borde kommit vid detta laget. den är ju skrymmande. har du kollat där du hämtar paket om det ligger något men dom glömt skicka ut avi?

Iris
2010-11-04 @ 23:30:21
URL: http://inredningskaos.blogspot.com

Det är minsann väldigt roligt att se sin egen konst hemma hos någon annan.. :) Hoppas du är nöjd med tavlan!



kram /iris




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: