Allt möjligt :)

Börjar med att svara på Melindas fråga. Det limegröna spjälskyddet är från "rätt start" och finns bl.a. att köpa på babyproffsen.

Mina två små godingar är väldigt lika. Ossian är en liten kopia ev sin syster när hon var liten. Vi har nu också sett andra likheter än just utseendet. De ligger precis likadant när de sover.
SÅÅÅ SÖTA! :)

I dag kom det ett paket på posten. Det var bokstäverna som jag vann i tävlingen :) Blev jättefint på vagnen!


Gissa vad jag gjort i dag. Är ganska stolt över mig själv :) Jag har gått ända till Korsberga och hämtat snuttan från förskolan. Blir väl ca 7 km. Inte dåligt för
lata mig som knappt gått ett enda steg på ett par månader. Va ganska röd om kinderna och genomsvett när jag kom hem. Men det var riktigt skönt i vårsolen! Hittade faktiskt några tussilago på vägen och vårkänslorna kom väldigt fort! Snutten sover fortfarande ute i vagnen och har det sååå gott!


Alla som känner mig vet att jag är galen i IKEA. Har alla dess möjliga saker därifrån. När vi var på förlossningen hittade Fredrik en penna från IKEA och kommentaren kom från hjärtat. "Inte ens här kommer jag undan IKEA". Gissa vad jag införskaffat mig nu :) Plåster från IKEA :) Tycker faktiskt de är snygga :)
Melinda
2010-03-30 @ 18:19:36
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Tack för att du svarade, jag får bege mig till babyproffsen och titta nån dag! :) Vilka jättefina bokstäver också! Kan säga att jag också är lite av ett ikea-freak. Ska ner dit om ett tag och köpa säng och skötbord osv. perfekt när det är ganska billigt! :D

marica
2010-03-30 @ 22:26:25
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Härliga kort!

Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥
2010-04-01 @ 15:47:35
URL: http://emring.blogspot.com

Åh, va roligt att bokstäverna har kommit fram och att du blev glad!



Glad påsk på dig.

Kram C

Sandra
2010-04-02 @ 14:58:49

Ah, men då måste det ju har varit dig vi såg när vi kom åkandes i bilen på väg till korsberga! Hampus sa,men hur kan hon ha gått så långt? :)

Kram Sandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: