Snälla någon, skjut mig!

Snälla någon, skjut mig! Har sååååå jä**a ont!!! Ta mig härifrån! Har nu haft som värkar sedan igår eftermiddag. Det konstiga är att jag känner det knappt i "främre delen" av magen utan bakåt i ryggen. Ska på kontroll nu hos min underbara BM. Hon förstod inte alls vad de kunde vara men... Hade en liten fundering på om det är lille Ossian som försöker vända på sig men inte klarar av det själv. Han har nämligen sprattlat och levt rövare 24 timmar om dygnet de sista dagarna. I vanliga fall brukar han bara buffa lite på kvällen när jag ska sova.
Diana - Gravid ♥
2010-02-26 @ 12:42:44
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kanske förlossning på G? ilken vecka är du i? Har haft en hel del känningar inatt, så håll tummen för att det är ngt på G! =) Har förresten lagt in en ny tävling på bloggen. Stor kram!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: