Tävlingen fortsätter...

Tävligen går alltså ut på att tippa när våran lill* behagar komma ut och vinsten är ett presentkort på LekVira.

Du deltar i tävlingen genom att gissa datum och klockslag och även svara på utslagsfrågan, hur mycket kommer den lill* att väga? svara i exakta gram.. Närmast vinner! Om flera skulle gissa rätt eller om flera gissar lika nära på födseln, går det på utslagsfrågan.

Tävligen går till på följande sätt. 

Om du har en blogg:
1. Du länkar till min blogg från din blogg, i ett inlägg och skriver om tävlingen. 
2. Du gör en kommentar i min blogg där du skriver i din gissning, din bloggadress och din mailadress så att jag kan nå dig för en eventuell vinst.

Om du inte har en blogg:
1. Skicka ett mail och tipsa om tävlingen till minst fem personer, skicka även en kopia till mig.
2. Skriv ett inlägg i min blogg där du gissar samt ditt namn och mailadress.


OBS, ändring:
Tävlingen pågår t.o.m 31/1. Detta för att de som känner mig inte ska kunna vänta med att gissa tills de vet att jag har åkt in och då kunna gissa. Jag kommer regelbundet att rapportera läget så ni vet hur det står till =) 

LYCKA TILL!


För er som vill ha lite info innan ni gissar, kolla under kategorin "tävling" och "graviditet nr 2"i menyn.

Syrran
2009-11-01 @ 17:19:32

Du har verkligen för mycket fritid syrran...

Patricia
2009-11-02 @ 09:31:12
URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/

Å din fritid måste ju vara obefintlig eftersom du inte hade tid att bemöda dig med en roligare kommentar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: