Snö snö snö

Man ska inte klaga nu när det äntligen är en vit jul. Men... Vart tog det svenska "lagom" vägen??? Finns det inget mellanting? I går kväll satt jag och laddade inför rean och kollade igenom Tyras garderob och även vad vi hade till Ossian när han kommer. Men i morse när jag skulle i väg var det snö överallt och en JÄTTEsnövall som låg för våran infart så jag kom ingenstans. Fredrik fick gå ut och slita som ett djur och efter en stund kom snälla grannen som traktorn och körde bort allt. Så framåt lunch kunde jag ge mig iväg. Fast det räckte :) Pengarna gick åt ändå kan man säga. Hade en jättehög till Tyra och en ännu större till Ossian med mig hem. Plus att jag åkte förbi "syster" och fick med mig en hamster hem till Tyra. Så jag har tydligen gått och blivit mormor vid 27 års ålder. Snuttan sitter just nu och sjunger julsånger för den stackars lilla hamstern som försöker sova :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: