Snälla sluta!


Snälla sluta säg att jag "ska önska mig en pojk". Är det något fel på mig bara för att jag inte önskar att det är en pojk? jag är överlycklig över att det äntligen fungerade, att jag äntligen är gravid och att vi alla fyra mår bra. Mig spelar det absolut ingen roll om det blir en pojk eller flicka. Nu när man är gravid är man ju extra känslig och häromdagen hade jag denna duskussionen med ett par som tyckte att "man kunde ju önska en pojk nu när vi har en tjej". När jag sa att det får bli vad som fick jag till svar "men Fredrik vill nog ha en pojk". Eftersom jag är som jag ärtar jag åt mig allt och har gått och grubblat på detta. vad menade dem? Skulle han tycka mindre om barnet om det blev en tjej till???? Givetvis inte! Men jag blir så ledsen över konstiga kommentarer. Jag skulle bli överlycklig om det blev en till tjej!!! Men givetvis lika överlycklig om det blir en pojk.. Ja ja hoppas ni förstår vad jag menar. Inga mer konstiga kommentarer till mig just nu tack. Mina hormoner spelar spratt med mig 24 timmar om dygnet. I december får vi veta vad det är :) 
marica
2009-08-30 @ 20:57:46
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Förstår precis vad du menar!!! Även fast vi har tre grabbar skulle ju jag bli lika glad om vi någon gång skulle skaffa ett till barn och det skulle bli en kille.. det spelar ingen roll vad det är för kön! Strunt i alla andra, även fast jag vet att man är vääldigt känslig när man är gravid!

Var filmen bra då??? KRAM

marica
2009-08-30 @ 20:57:51
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Förstår precis vad du menar!!! Även fast vi har tre grabbar skulle ju jag bli lika glad om vi någon gång skulle skaffa ett till barn och det skulle bli en kille.. det spelar ingen roll vad det är för kön! Strunt i alla andra, även fast jag vet att man är vääldigt känslig när man är gravid!

Var filmen bra då??? KRAM

Annelie
2009-08-31 @ 08:23:57
URL: http://anneliecannervik.blogg.se/

håller verkligen med att det inte spelar någon roll vad det blir. blir det en kille så får vi testa på en av varje o blir det en tjej kanske Mira o bebisen får ännu mer utbyte av varandra?! så postivit vad det än blir :)

Marie Envall
2009-09-01 @ 12:11:04

Knepigt att folk säger så där... Om det e tjej el kille spelar väl igen roll. Det viktigaste e ju att barnet mår bra o e frisk!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: