Dålig bloggare!

Jag är en dålig bloggare!!! Förut blev de flera inlägg per dag. Men nu är det så mycket så jag hinner inte.

Helgen har varit lugn. I går va vi och shoppade presenter. På tisdag fyller nämligen min lillebror år och på lördag ska vi på "lillasyster" Jennys konfirmation. Det blev även två mysdressar till Snuttan, ett par svarta manchesterjeans till mig och ett par jeans till Älsklingen.

I dag har min mormor varit här och hon fick äntligen förstoringen på alla oss barnbarn. Det togs emot med tårar och jag tror hon blev jätteglad. Hon skulle egentligen fått den när vi firade hennes födelsedag men det har hela tiden blivit uppskjutet pågrund av olika saker. Men nu orkade inte jag hålla henne på sträckbänken längre :)

Om en stund kommer mamma och ska ta hand om Tyra och jag & Älsklingen åker till Skövde på bio. Ska bli jättemysigt och göra något bara vi. Å i morgon är det ny vecka igen. Det är riktigt spännande att gå till jobbet nu efter varje helg. Jag har en elev som ska bli storasyster och en elev som ska bli storebror när som helst och det är så spännande att se om det hänt något! Extra kul att se de små nyfödda när man själv har en liten bebis i magen :D Jag är så blödig bara så jag lär väl lipa en skvätt, men det får man bjuda på.

Sara
2009-08-30 @ 20:49:34
URL: http://fnissis.blogspot.com

Härligt att hon gillade kortet!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: