Nu ska här sparas ;)

Har varit en riktigt spännande dag! ;) Kan dock säga att det var inte alltid lika roligt! Två av de värsta sakerna jag vet skulle kombineras. Att bli fotograferad och dessutom utan bh! Tårarna bara ran! Men men, kommer bli kanon den dagen jag fått ihop de kronorna!
Matematiker som jag är var jag tvungen att räkna på de olika betalningsalternativen! Det finns en bank som är inriktad mot operationer som ger "såååå bra villkor" Stackars jävlar som går på det! Med räntor och div avgifter skulle "min operation" gå på 27000 MER än om man betalade kontant! Helt jäkla sjukt! Men det är ju inte direkt så banken framhäver det utan enligt dem skulle det BARA bli 971 kr i månaden... Men hur länge då då???? Ne inget jäkla  idiotiskt lån för min del! Här ska sparas!

På tal om pengar! Jag ska söka lite helg jobb. Någon som har något förslag? Känner att jag är "redo" att jobba lite men det måste ju tyvärr bli helger när Fredrik är hemma.

Visningen i dag gav nog inget direkt... Fattar egentligen inte varfr ingen vill ha det. Ett i mina ögon kanonfint hus, med jättemysig trädgård, garage, fiske och kräftfiske! Jag hade gärna lyft allt och bara flyttad in till Hjo men det går ju tyvärr inte...

Hittade lite bilder på mindre lyckade operationer enligt mig... Torris e ju helt snea och Victorias så uppumpade under hakan så det är ju helt sjukt!
Annika
2011-02-28 @ 20:41:42
URL: http://www.apelsingredelin.se

Det är därför man har sparkonton till barnen! När de är 18 blir det nya bröst till mamma. INGENTING ANNAT!!!! ;-)

marica
2011-02-28 @ 21:11:58
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Vad kosta det då? Var du i Falköping? Spännande!

marica
2011-02-28 @ 21:12:57
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Vad kosta det då? Var du i Falköping? Spännande!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: