Självförtroendet!

Att det kan vara så jäkla olika... Efter graviditeten har jag inte mycket kläder som passar. Jag behövde köpa nya redan innan, men jag valde istället att slita ut och töjja ut de kläder jag hade och för att sen kunna köpa nya härliga vårkläder efter grav istället. Lite roligare tycker jag :) Men att självförtoendet kunde påverkas som en jäkla berg och dalbana av en shoppingrunda... Va inne på Gina Tricot... Kollade på en tröja. strl XL passade mig perfekt... Ok att jag är mullig men inte fan ska jag behöva ha XL.... Vad har de för jävla storlekar... Gick in på Lindex och hittade en snygg jeansskjorta/tunika. Tog med mig 40 och 42 in i provrummet... Knäckt efter Gina. men fick efter att jag provat dem gå ut och hämta en strl 38 :) Så var humöret bättre igen. Kom hem och hade fått paket från Rabdido. Hade fått en ny tröja i strl S och den passade perfekt!!!! Ska från och med nu bara handla från Rabdido och Lindex! Inte nog med att de har snygga kläder, självförtroendet ökar också :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: