Ullared forts

De blev något konstigt när jag skulle skriva om Ullared sist, så jag får göra om :/
Dagen var kanon! Mycket shopping blev det och många roliga saker att skratta åt. Min bror är bra knäpp ibland :) Eller de va nog jag som va en aning trött och "ballade ur" :)
Hittade nästan allt vi skulle ha... Dock hade de tagit bort sommarsakerna som grill, brassestolar, fläktar osc och istället tagit upp JULSAKERNA!!! Åh, blir nästan arg. Tycker det är att förstöra lite... När IKEA plockar fram julsakerna i okt-nov börjar jag tycka det är ok. Men inte i augusti!!!
Eftersom vi inte riktigt hittade allt tog vi vägen hem över jönköping och hoppade in på IKEA. Nu är husvagnen laddad med allt vi behöver :) I morgon bär det av till Falkenberg igen en sista sväng innan campingen stänger för säsongen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: