Sjukhus, dans, obduktion, lucia och kylrum

Dagarna går i ett och snart är det jul!!! Sista veckorna har det var väldigt mycket sjukhus. Nya prover på knölen i halsen, hypoteriosen och cancern... Kändes lite makabert att vi i dag var på en avdelning som låg vägg i vägg med ett kylrum och obduktion... Men de är väl en del av livet det med...  Men hur tänker dem när de lägger avdelningar ihop med de?? Ja ja, nya proverna är i alla fall tagna och läkaren verkade kanon så jag hoppas att jag kan få lite bättre svar snart och att de kommer fram till något bra.  
 
Dagarna försvinner bara som sagt... Jullovet närmar sig. Tyra har haft jättehärlig avslutning på dansen och i dag hade Ossi luciafirande på förskolan. Jag tycker de kan anordna mer fester och liknande på förskolan/skolan när barnen är hos F så att jag får träffa dem mer ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: