Skolavslutning, mello, bröllop och lik

Nu jäklar händer det mycket positivt i mitt liv, känns som om det håller på och hända något... Som om turen äntligen är på våran sida!
 
Avslutade denna veckan med att vara på högskolan i tre dagar och avslutade kurserna geografi, fysik och teknik. Nu har jag "bara" en sluttenta kvar inom de naturvetenskapliga ämnena + teknik. Sedan är det sommarlov! Hoppas dock på att jag inte får allt för många kompletteringar. Har fem arbeten som jag ännu inte fått betyg på. Ska bli skönt när man fått klart allt och bara kunna njuta och andas.
 
Jag ska göra en helt galen grej! I alla fall för mig som är mellonörd! Check på bucketlist sen!
 
På tal om grejer man blir pirrig inför, på måndag ska jag på möte/intervju! Har sökt en del jobb här i kommunen och nu så ska jag på möte med chefen inför hösten. Hoppas och håller tummarna så jäkla hårt jag kan! VILL, VILL, VILL!!!!
 
I går när jag satt och pluggade så gogglade jag lite om kommunen jag bor i och hittade då bilder på en gammal medeltidskyrka. Historienörd som jag är släppte jag allt pluggande och lurade med sambon på en upptäcktsfärd! Vi hittade kyrkan och blev helt frälst! En så jäkla mäktig kyrka från 1100-talet! Hjärtat gick fram till kyrkdörren och testade om den gick att öppna. En tung dörr med riktigt häftigt lås! Var helt övertygad om att vi skulle hitta massa spöken där inne. För att inte tala om vilka lik jag föreställde mig att det skulle finnas i de små gångarna. Men varken spöken eller lik visade sig. Dock en väldigt mysig och mäktig kyrka som satte igång många tankar. Om jag någon gång ska gifta mig skulle jag inte säga nej till denna kyrkan. Drömmer mig bort lite som alla småflickor om hur jag skulle vilja ha det.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: