Harry Potter The Exhibition

I dag har jag och lillebror lekt lite och varit på Harry Potter The Exhibition i Norrköping. Trodde nog att det skulle vara vi och alla barnfamiljer men får säga att det var väldigt få barn där!
Tyvärr var det fotoförbud där inne. Så vi tog absolut inte upp mobilerna och fotade något i smyg. Å jag glömde inte att stänga av blixten heller så det blinkade inte alls väldigt misstänksamt... Så eftersom vi var duktiga och inte tog några kort så kan jag inte visa hur det var där inne (vågar inte lägga ut bilderna jag tog ifall någon skäller på mig) så ni får bara se en väldigt lycklig och barnslig jag som fick ett snyggt VIP-band, trodde lillebror i alla fall för ett litet tag!
När vi skulle smita ut för toalettbesök (kom på att det var bäst att göra innan vi går in så vi inte blir rädda och kissar på oss när typ Voldemort morrar lite) så blev lillebror väldigt stolt och säger kaxigt "kolla vi fick VIP band" och tar snabbt på sig det. Dock åkte det av lika snabbt när jag garvade och läste vad det stod på. Men jag tog på bandet och skämdes inte att erkänna att jag ibland också kissar som alla andra också gör...
 
Cissi
2014-07-02 @ 17:05:32
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Haha! Snygga VIP-band ;) vilken kul utställning ;)

Svar: Visst var de snygga! =)
Patricia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: