Jag är gravid!

Jag är tydligen gravid! Har ni hört vilket jäkla mirakel!? Jag som saknar hela livmodern har tydligen lyckats bli gravid!
 
Det gick alltså hela tre dagar som bloggen var öppen innan jag fick höra rykten om vad jag skrivit på bloggen. Tydligen har jag skrivit ett inlägg om att jag är gravid och väntar en mirakelbebis.... Om någon vet något mer om denna mirakelbebis får ni gärna säga till så jag vet när den är beräknad. För jag har ingen aning!
 
Tragiskt att folk inte har roligare saker för sig än att verkligen hitta på saker som totalt saknar grund. Fast detta var ju i och för sig ganska komiskt. Detta var ju inget rykte som "skadar" någon i alla fall. Men jag har nu i alla fall informerat lilla hon, som startat detta rykte, om att jag tyvärr inte är gravid.
Fnissi
2013-05-30 @ 22:51:05
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Ja, käre barn... Jag har också varit gravid flera gånger än vad jag vetat om själv. Det kan man ju fnissa åt såhär i efterhand, men det är lagom kul när man är mitt i att försöka skaffa barn och inget händer, och så får man ett grattis för att man är gravid liksom... Lustigt det där med rykten - jag brukar läsa en bok av Madonna som heter Mr Peabodys äpplen som handlar just om ryktesspridning. Kanske skulle köpa på mig ett lager, haha. Kram på dej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: