Jag har boobs! =)

Hit begav jag mig alltså i går morse. Träffade världens goaste personal och trotts min fruktansvärda skräck för sjukhus, läkare och nålar så kände jag mig riktigt trygg och lugn. Kan kanske också bero på att de tryckte i mig stecolid så att jag skulle lugna mig lite, vilket tydligen hade tagit ganska bra på mig då jag vinglat runt å yrat en del ;)
 
Så nu har jag fått två nya kompisar och jag är supernöjd! Ännu är de väldigt svullna, stela och ömma. Men jag kan ju ändå se på ett ungefär. Med kläder på är det ingen som kommer se någon skillnad från när jag gått med mina superbh och det var precis så jag ville ha det. De är stora men naturligt stora och proportionerligt till min kropp. De va värt varenda krona!  
Johanna
2013-06-28 @ 08:37:53

Har varit på samma ställe, och fått nya kompisar där jag också ;-)

Svar: Visst e de underbart =)
Patricia

Johanna
2013-07-01 @ 14:41:58

Ja verkligen :-) Är så supernöjd, särskilt efter kläder äntligen sitter som de ska! Tittar och beundrar mina vänner varje dag ;-)

Svar: Va skönt, inte bara jag som blivit boobsfixerad ;)
Patricia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: