Semester

Semester innebär tydligen också mycket mindre bloggande. Det är ju en helt underbar sommar och jag tänker då inte sitta inne vid datorn ;) Passar dock på nu när övriga i familjen sover.Har kanske inte så mycket spännande att skriva heller. BAD BAD BAD! Fast jag klagar inte! Det är ju helt underbart! Har spenderat senaste veckan vid poolen/vättern! Kan ju inte bli bättre när barnen är hemma! Mys, bad, spel, axevalla, fiske, glass och lite grill!
 
Flytten är nu helt klar! Allt som skulle fixas är nu klart och nycklarna till gamla lägenheten är nu överlämnade! Hade planerat att nu till helgen flyttstäda, men det slapp jag. De som skulle ha vår gamla lgh fick istället tillgång redan förra helgen istället för 1/8 och då tog de flyttstäden! Jag var skitnöjd! Slippa flyttstäd! Å de var skitnöjda! Få 2½ vecka gratis för att få städa en dag. Alla nöjda å glada!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: