Veckans...

VECKANS:

ROLIGASTE HÄNDELSE:

 Vårat lilla charmtroll Ossian. Han är en liten Emil som vill väl men det blir ofta fel. Man måste se de gulliga i det hela. Han har en jättemysig fantasi och vill rädda alla andra och alla andras saker. I veckan gömde han Tyras mobiltelefon för att "hajen inte ska ta den". Problemet var bara att han glömde av var han gömt den och vi har letat kan jag säga.... Trotts ett flertal genomgångar av hela huset och storstädning hittade vi den inte. Men i natt, till slut.  =)

SÄMSTA HÄNDELSE:

 Att jag är så fruktansvärt trött! Trodde de skulle bli bättre när jag nu hittat felet och fått mediciner men de varade bara för ett lite tag sedan var det tillbaka på de vanliga igen. Men har tid med läkaren i morgon och ska få svar på senaste proverna så får vi se om vi ska öka dosen kanske...

PARTY/FEST:

 Inte mycke party denna veckan, men har haft en riktigt mysig helg med hotell fre-lör och myskväll hos lilla söta fadderbarnet Ebbis i lördags.

SNYGGING:

Inte snygging kanske, men va mycket frächare man känner sig efter en stund i solariet!!! Mer sånt inför våren, så man får lite ljusterrapi =)  

FÖRVIRRING:

 Ä lite lätt förvirrad för de mesta ;)

BÄSTA PERSON:

 Har så många runt mig som är underbara så det är så svårt att nämna en...

IDIOT:

 Ne, tycker inte om de ordet!

RESA:

 Helgen i Göteborg var ju givetvis helt underbar. Men även at åka bort till barnen i dag och lämna Tyras telefon va så mysig. Att få pussa på dem lite emellan när de är borta är ju underbart!!

ORD:

 VÅR!!! Längtar til våren! Tänk om de kunde bli vår i januari =)

CITAT:

 Ingen sån klockren som jag kan komma på nu.

TACK:

 i förväg om någon skulle vilja skänka mig massa pengar =)

BÄSTA LÅT:

 Låtar kanske... Är så glas att Metallica äntligen finns på Spotify =)

BÄSTA KÖP:

 Min medicindosgrej. Är så jäkla glömsk så jag kommer ju inte ihåg när jag tar mina tbletter. Men nu blir de ordning på de =) Rosa är den också ;)

GODASTE DRINK:

 Allevo... Nu kör jag stenhårt igen och de känns så jäkla skönt. I morgon är det första vägningen efter jul och nyår... Kan bli otäckt ...

MÅSTE:

 Inte ett skit ;)

VILL HA:

 värme, värme och så lite värme!

VILL INTE:

 Ha mer snö nu. Bort med skiten.

VECKANS BILD:

Fränaste bensinpumpen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: