Falsk marknadsföring

Nu äntligen är det bokat!!! Den 25 mars ska jag få boobs igen. Det blir den lilla turen till Falköping kosmetisk kirurgi som jag länge velat göra!
Tycker egentligen inte att andra har med det att göra men samtidigt är det inget jag skäms över. Å till sommaren kommer det ju synas när man har bikini i alla fall så då kan jag lika väl säga det nu istället så slipper folk viska och ha sig som alla alltid gör i Hjo ändå. Så kan de få viska om något annat istället.
Jag ska inte göra några gigantiska Dolly Parton utan jag vill bara se ut som jag gör nu med min specialbh på mig, fast utan den bhn då...
Som någon kommenterade sist när jag gjorde ett inlägg om detta så har jag sysslat med falsk marknadsföring sedan jag ammat klart Ossian. (Den funkade ju bevisligen på Christoffer)
Många kommer säkert tycka att jag e helknäpp! Det hade jag troligtvis också gjort om jag inte visste allt. Oj vad jag har idiotförklarat människor som lägger massa pengar på att operera sig... Å framförallt 18åriga tjejer som inte förstår bättre än att kroppen kommer ändra sig många gånger till med graviditeter osv. Men med det faktum att jag inte kommer att var gravid mer kan jag ställa mig brevid min egen idiotförklaring lite och faktiskt operera mig! Så de så!
Många är ju vana vid att se mig som på kortet ovan. Efter operation kommer det inte synas någon skillnad med kläder på eftersom jag inte vill ha större än så. Men tänkte bjuda på en bild utan den specialbhn också så kan ni se skillnaden och kanske att någon kan få en liten mer förståelse... För de kan jag väl säga själv att hade någon sett ut som på kortet ovan och den hade sagt till mig att den skulle göra ilägg så hade jag tyckt den va helknäpp...
Annelie Björk
2013-02-22 @ 18:43:09
URL: http://fricco.zoomin.se

Folk lägger sina pengar precis på vad man vill och tycker är viktigt gör sig själv, familjen eller helt andra!! Men av de som är väldigt kritiska och idiotförklarar folk sim gör det så tror jag att om dom var riktigt rika och hade mycke pengar skulle förmodligen lite gå till lite fix här och var!! Jag skulle säkert fylla på lite här och ta bort lite där...

Svar: Nu är ju jag tyvärr inte rik ;) Hade jag varit det så hade jag nog varit stamkund i falköping ;) Men detta är något jag velat länge och mår dåligt över så jag tvekar inte en sekund. Enda positiva med cancern... En del försäkringspengar löser vissa andar problem...
Patricia

Annelie Björk
2013-02-22 @ 18:44:43
URL: http://fricco.zoomin.se

Ps har fn arbetskamrat som fixade sina för ett tag sedan! Hon ångrar sig inte en sekund utan är hel nöjd!!

Annelie Björk
2013-02-23 @ 16:54:59
URL: http://fricco.zoomin.se

Nej det jag menade med rik var att det är lätt att säga saker men tror ändå att de flesta skulle kunna tänka dig lite fix om det inte skulle märkas alls i plånboken...

Elin
2013-02-23 @ 18:01:17
URL: http://litendelavoss.blogg.se

Det ska jag också göra efter bebisen i magen & när jag har sparat ihop till det. Finns inget fel i det överhuvudtaget! Och om det nu hade funnits det så är ju det upp till var och en. Vem vill inte kunna ta på sig bikini eller kläder och se proportionerlig ut :) lycka till :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: