1-årsdagen!

I dag är det 1 år sedan jag och hjärtat förlovade oss. Det har firats med god mat på Sand i Skövde å massa mys! Å jag blev dessutom överraskad med paket med en jättefin tavla och kärlekste å finaste teckningen från gumman! Samt att Ossi gett oss två riktigt goa skratt!
 
När vi satt på restaurangen blev det en spontan fin pratstund där vi pratade om året som gått. Att vi hunnit med väldigt mycket mysigt. Som att bli sambos, åka på olika utflykter, flyttat till Tidaholm, köpt hus mm. Då säger Ossi "vi har hunnit med IKEA oxå, både Barkarby och Kungens Kurva." Man måste nog veta min IKEAnojja för att förstå det roliga i det, men vi skrattade gott i alla fall.
 
I går sålde vi saaben (Ossis favoritbil) och i dag var vi där å lämnade vinterdäcken. Nu på kvällen sa jag tack för en jättemysig dag till barnen. Ossi svarade då "de va jättemysigt! Pizza, pussar, paket och hälsa på saaben."
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: