Veckans...

VECKANS:

ROLIGASTE HÄNDELSE:

 Flyttstädet är förhoppningsvis klart! På tisdag sk aden besiktigas och då hoppas jag den går igenom. Vet e fasen va de skulle kunna klaga på men nitiska människor finns de gott om =)

SÄMSTA HÄNDELSE:

 Missförstånd! Avskyr missförstånd och tjaffs!

PARTY/FEST:

Vår "möhippa" för de gifta kollegorna blev riktigt mysig! Kul att umgås och göra saker ihop! 

SNYGGING:

 Min underbara Peter Forsberg var ju gäst i Hellenius hörna! Mumms vad charmig han är!!!

FÖRVIRRING:

 Gunilla i Hollywood fruar... Hon är verkligen en förvirring. Finns ju inga ord för att beskriva henne!

BÄSTA PERSON:

 Mina små sötnosar som är helt underbara! Att vi lyckats få så goa barn!?!?!

IDIOT:

Ne inte denna veckan heller. Skönt att slippa idioter =)  

RESA:

 En resa personligt och inte "långt iväg". Har nu "sålt" huset till Fredrik...

ORD:

 BITCH! Jag har nog varit världens största bitch i veckan! Men en vecka utan socker hittills å jag kämpar på. Humöret är upp och ner men det borde väl vända snart!

CITAT:

 Tycker Ossi är så underbar när vi sitter och pratar om drömmar och drömresemål och han säger:

- Jag vill åka till Kent-Ove!

Det är verkligen hans nya favorit!

TACK:

 till hela Christoffers familj för att de är så jäkla goa och tagit emot oss alla tre med öppna armar!

BÄSTA LÅT:

 Hjärnsläpp, kommer ju bara på "Stiftelsen" å den har jag ju kört ett par gånger nu =)

BÄSTA KÖP:

 Köp kanske de inte e men, jo de e de ju. Jag köpte ju växterna och fick äntligen iordning ute vid entrén.

GODASTE DRINK:

 Tror nog Ossi och Tyra tycker att de små "flygplansburkarna" med Coca-cola är riktigt söta och goda. Själv har jag inte ens smakat! Här händer de grejer =)

MÅSTE:

vinna på lotto eller nått! Vill komma till solen =)  

VILL HA:

 hem mina barn!!!!!

VILL INTE:

 ha höst!!!

VECKANS BILD:

Hjärtat ligger nu på stenen hos morfar!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: