Denna veckans...

VECKANS...

ROLIGASTE/MYSIGASTE HÄNDELSE:
Har varit en lite extra mysig mor-dotter helg. I fredags var vi på bio bara jag och Snuttan och i går kväll när Ossi lagt sig hade Tyra fotbad och blev lite ompysslad. Hon tyckte vi skulle ha fotbad varje kväll =)

SÄMSTA HÄNDELSE:

Att mitt KSS-besök inte blev som de va tänkt..

PARTY/FEST:

Har nu köpt kläder till mitt 30-årskalas. Har dick beställt de så hoppas de passar då det kommer strax innan kalaset... Å på tal om de... Nu är de inte lång tid kvar att säga om man kommer eller inte. Betalningen är det ett tag kvar till men e bra att veta hur många vi blir. SÅ hojta till om du kommer eller inte =)

SNYGGING:
Ossi i sin tomtedräkt!

FÖRVIRRING:
Undrar om folk vet hur man ändrar status på fb ;)

BÄSTA PERSON:
Min svärmor!!! En så jäkla underbar person!!! Så jökla glad att träffat denna underbara familj!!!

IDIOT:
Ska egentligen inte ger dem mer uppmärksamhet än de redan fått men idioterna i SD... Behöver jag säga mer.

RESA:
Drömmer och drömmer om våran resa, men som sagt en del grejjer som ska ordnas först. Men 2015-2016 någon gång SKA VI IVÄG.

ORD:
ADVENT Snart är det äntligen advent!!!

CITAT:
Jag: Ossi, vad ska du va nu då i luciatåget? Nu får du bestämma dig så vi kan köpa något.
Ossi: Jag vill va en groda!!!

TACK:
Till alla goa människor som finns när man verkligen behöver det!!!

BÄSTA LÅT:
Darins tolkning av Astrologen!!!

BÄSTA KÖP:
Sötaste tomtedräkten till Ossian som han ska ha på förskolans luciafirande.

GODASTE DRINK
:
 är just nu otäckt sugen på julmust, men ännu har jag lyckats att stå emot! Inte före advent!!!

MÅSTE:
få komma in och ta prover snart! Ovissheten är inte kul!!

VILL HA:
JUL!!!

VILL INTE:
va sjuk!!!!

VECKANS BILD:
Hittade denna på facebook. Tycker den är rätt rolig!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: