Sluta

Har nu kommit fram till att jag ska sluta blogga.... I alla fall för ett bra tag framöver, sedan får vi se... Vet knappt längre vad jag ska skriva om. Inte kul att läsa om mitt gnäll och min bitterhet hela tiden direkt... Å skulle jag skriva exakt vad jag ville just nu skulle det bli alldeles för mycket om andra personer som inte direkt gjort mig väl...

Har dessutom märkt att det är alldeles för mycket människor som "gottar sig" i andras eländen. Folk som måste hävda sig själva genom att sparka på dem som redan ligger... Egentligen bryr jag mig inte om ifall folk pratar. Har de så jäkla tråkigt liv så är det väl kul om man kan bjuda dem på något de kan prata om lite för att hävda sig själva, så att de kan få tro i några minuter att de är så jäkla mycket bättre. Men nu kände jag att det var nog och de kan prata om någon annan istället....

Jag har världens goaste och underbaraste barn och lägenheten blir jättefin! Jag har underbaraste familjen och finaste vännerna!!!! Mina hjärnspöken brottas jag med ständigt men jag är den starka och har övertaget och tänker tillslut besegra dem helt. Stormtrivs på mitt jobb med världens goaste kollegor  och för en gång skull känner jag mig inte orolig inför kommande tjänstefördelningar! Kort sagt, man kan ha det värre ;) Så nu kan alla sluta gotta sig åt mitt "elände"...

De som verkligen bryr sig om mig och är de enda som egentligen har med min vardag att göra kommer jag ju ha kontakt med i alla fall så...
Annelie
2012-03-24 @ 13:27:40
URL: http://mammali.se

Har varit kul att följa en liten bit av ditt liv, men förstår precis vad du menar. Lätt att tro att man "känner" en person genom att läsa deras blogg, men man får inte glömma att det bara är en del, den delen personen valt att dela med sig av, som man "känner". All lycka till med allt nytt!! Kram Annelie

Annelie Björk
2012-03-24 @ 14:56:59
URL: http://fricco.zoomin.se

Så sant! Har varit roligt att följa din blogg. Det där med att folk gottar sig är precis exakt så det är. När mna skriver någon "otäck" eller hur jag ska uttrycka mig rubrik, får den mycket mer läsare. Det inlägget som haft mest läsare på min sida var ett inlägg med rubrik...Jag har fått nog, han åker ut... Förmodligen trodde man det handlade om Benny men det var det inte... Kram och ha det bra!!! Vi syns och ses!!

Linda
2012-03-27 @ 21:50:00
URL: http://lingla.blogg.se/

Vad tråkigt att du slutar. Jag följer din blogg, oftast i tysthet, och tycker att du har mycket klokt att bidra med. Jag förstår dock ditt beslut. Lycka till med allt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: