Firar!

Hur länge är de små "bebisar"?? Ossi kommer nog alltid vara min bebis ;) Det är ju den positiva grejjen med tillväxthämmade barn. De är små längre och man får ha "bebis" längre! Passar mig perfekt! Då hinner man njuta lite längre av alla perioder!
Tror han har haft några riktigt mysiga firar dagar och önnu har han inte haft stora kalaset. Det tar vi i morgon!
Var så underbart att se hans leenden över paketen och han har sagt grattis till sig själv säkert 100 gånger! =) Barnen bakade dessutom pizza till hela familjen i torsdags kväll i stort sett helt själva och det blev riktigt gott! Så mysigt när man kan hjälpas åt och ingen hade roligare än Ossi och Tyra!
I går var Ossians fadder Åsa och hennes Jenny här och fikade! Ses alldeles för sällan men alltid lika mysigt när man väl ses!!! Ossi fick ett golfset så nu hoppas jag att han blir duktig och kan försörja sin mamma =)
Annelie Björk
2012-03-18 @ 21:54:17
URL: http://fricco.zoomin.se

Ja visst är det underbart! Våran "lille bebis" fyller ett år om en månad! Vid det laget kunde mina andra barn både stå och gå. Hannes har precis börjat ställa sig upp mot saker! Han är fortfarande såååå mycket bebis!!! Kram!!! Ossian ser verkligen superlycklig ut!! Stora killen tycker jag...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: