Nojja på skor!

Har rymt hemifrån ett par dagar och varit i Falkenberg! Riktigt mysigt där nere! Å mycket trevligt sällskap! Har invigt nya bilen och sovit i den =) Man kan plocka ur sätena i bak och på så sätt få en stor plan yta och där tyckte jag det passade perfekt att lägga in en madrass å sova där! Vem behöver dyra hotell när man har en Scenic ;)

Jag konstaterade en sak precis när jag städade. Jag har nojja på skor! Älskar att shoppa skor och äger alldeles för många par skor trotts att syrran rensade bort 75% av dem åt mig för ett tag sedan. Men jag konstaterade just att jag även har nojja på skor som "prydnad" i mitt lilla hus. På bokhyllan i vardagsrummet står mina, Tyras och Ossians första stövlar uppdradade. Mina "spöllar" (stövlar) var mig väldigt kära när jag var liten så de är sparade sedan dess och jag tyckte det var mysigt att även spara mina små hjärtans första stövlar. I Tyras rum står hennes första par skor som hon fått av mormor och morbror Pontus. I vardagsrummet står dessutom mina första skor. Sånna där "klassiska vita" som alla har någonstans tror jag. Tycker de är så fina!!! Ossys första Converse i strl "pyttemini" är oxå sparade och står uppställda på en tavellist och sist men inte minst mina fina träskor från när jag var liten. De lånar Ossy mer än gärna och går runt ut. Så jäkla söta!!!

Annelie Björk
2012-07-18 @ 15:26:21
URL: http://fricco.zoomin.se

Ha ha ha! Jag älskar spontana saker men jämt när jag läser om sånt här börjar det rusa i mitt huvud!Vart kissar man, eller det andra? Snettigt blir det i bilen av olika orsaker lite beroendes på "hur trevligt " sällskap man haft! Dusch?? Jag får lite toa ångest tror jag. Ibland när Benny är ute och kör kommer dessa tankar över mig, åh typ lös i magen, osv... Och jag vet ju hur han löser det... inget jag tänker skriva eller rekomendera..Om jag vore normal skulle jag ju mer bekymra mig över att han just är ute på vägarna och kör, men icke, det är dessa jävla toaletter som jag funderar och får syner om, eller mest just det faktum att det inte finns toaletter ger mig syner!!Ha det bra!!!Hoppas på bra svar!!

Patricia
2012-07-19 @ 06:53:36

Ha ha, det är lugnt Annelie. Var nere i Falkenberg och hälsade på några jag känner. Så vi hade parkerat vid deras stuga och hade tillgång till deras toalett =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: