Nya jobbet

Känns väldigt kluvet att byta jobb! Ska bli jättespännande och jag tror jag kommer trivas kanon! En jättefin skola och det ska bli jättekul att lära känna nya kollegor och elever! Men anledningen till att jag byter jobb är egentligen bara %! Trivs kanon på mitt jobb jag har nu och det har var jätejobbigt att komma till jobbet i morse när folk pratade om det och så. Vill ju egentligen inte sluta så det känns konstigt! Berättade för mina yngre elever i dag och fick en reaktion från en tjej som jag sbolut inte väntat mig. En av de äldre tjejerna i klassen som är, vet inte hur man ska beskriva henne, katig och lite "tuff" blev jätteledsen och tog det hårt! Så det slutade med att vi båda stod och grät! Usch vad jag kommer sakna "mina barn"!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: