Bloggvila

Har nu bestämt mig för att ta en "bloggvila". Känner att jag helt tappat lusten och mitt fokus ligger mest på att mysa med familjen och hålla tummarna för att allt går bra med vår lille Plupp! Vet inte om det blir en vecka, en månad, ett år.... Återstår att se. Kramar till alla som följt bloggen och kommit med stöttande och roliga kommentarer!
Sofia Ider
2011-11-13 @ 21:32:25

kommer bli tomt!! tycker du haft en allsidig och rolig blogg.. men jag har full förståelse för dig! Ta hand om dina godingar och dig själv! håller alla tummarna för framtida besked!!

chanette
2011-11-18 @ 13:17:47
URL: http://darkbarbie.blogg.se/

hur blir det med julkalendern då?

Mari
2011-11-24 @ 17:54:33
URL: http://mixan.blogg.se/

måste bara få fråga, hur kommer det då gå med adventskalendern?

men har stort förståelse för dig. en blogg ska inte vara tvingframmad, för mig ska det vara något roligt.

Patricia
2011-11-26 @ 13:25:24

i år blir det tyvärr ingen adventskalender! Det är så mycket jobb med det och den orken finns inte nu med alla sjukhusbesök! Tyvärr...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: