Hemma igen!

Borta bra men hemma bäst, eller??? E rätt skönt att vara iväg i bland! Skulle ha kunnat stanna några dagar till ;) Nu har jag äntligen i alla fall kommit åt min dator som man blir lite smått beroende av när man är i väg. Vår bärbara är sås tor så jag orkar aldrig ta med mig den utan får låna Fredriks jobbdator lite snabbt ibland. Ska dock snart få en egen bärbar på jobbet så det ska bli skönt! Då kan man ha med den istället för det blir nog ingen lika stor som "min" hemma ;)
Det första Tyra vill göra när vi kommer ner till Pappa är att gå till lekparken som är precis brevid. Favoriten är kompisgungen som hon och lillebror ligger och myser i! Det är smidigt med campingar! Allt ligger så nära! På Frölunda Torg var det massa bus på gång och Tyra fick en ansiktsmålning =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: