Full fart!

Här är det full fart! Har nyss kommit hem från Hjo där det bjöds på lek, bus och god soppa på arken! Hjobor med små barn som missat arken, kan verkligen rekommendera ett besök!!!
Efter arken "råkade" bilen stanna utanför Hem och Hobby. Hade sett något på deras facebook sida jag ville ha menn glömde helt av vad det var när jag var där... TYPISKT! Å givetvis kom jag på det direkt när jag kom hem! De hade någon snygg plåtlåda som man kunde ha mediciner i. En sån ville jag ha till husvagnen till alla mediciner vi släpar med oss. Får ta en sväng någon annan dag och se om det finns någon kvar! Nu sk adet lagas middag och sedan blir det familjegympan i Korsberga! Som sagt full fart och dagarna går i ett... Om 1½ vecka ska vi ha husvisning igen och vi har en STOOR trädgård jag vill snygga till innan dess! Hoppas på bra väder så man kan få fart!!!



Är ni Buzzadorer?
Jag ska nu få testa Nestles Frutti Smothie! Ska bli riktigt spännande. Har bara hunnit hämta paketet än...

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så kan du också registrera dig! 
 

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken.

Jessica
2011-03-31 @ 20:56:16
URL: http://Www.skolgatan6.blogspot.com

Den buzzar jag nu och Mira älskar dom! Bra mellanmål:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: