Vecka 30

VECKANS...

ROLIGASTE HÄNDELSE:
Tyras pirrighet och nyfikenhet inför sin födelsedag!!!

SÄMSTA HÄNDELSE: Helvetesdagen med Ossians viktsrul och mitt provsvar!


PARTY/FEST:
Tyras 4-årskalas och kombinerade 40 och 75 års-kalaset!

SNYGGING: Nu va de ju de där ;) Veckans snygging är ju min lillebror som inte är den där lille söte längre. Fasen han har ju blivit stor... Hur gick det till????


FÖRVIRRING:
Jag e aldrig förvirrad =)

BÄSTA PERSON:
Min älskling som står ut med mig och överlever att sätta upp 18 tavlor tillsammans med mig =)

IDIOT:
Idiot?? ne inte mött någon sån denna veckan! =)

RESA: Shopping i jönköping med mina små hjärtan och lillebror va mycket mysigt!!!


ORD:
GRATTIS! Fyra "Firarbarn" samtidigt!!!

CITAT: "Mamma, jag skulle vilja att vi åkte till hotell, kanske i Göteborg. Då kan man åka karusell. Vi kanske kan ta med en vän också"
Hon skulle bara veta vad vi ska göra till helgen! =)

TACK:
till alla som kom på Tyras kalas och firade henne!!! Nu räknas det ner till "riktiga födelsedagen"

BÄSTA LÅT: Ja må hon leva passar ju ganska bra i dessa dagar! =)


BÄSTA KÖP:
Min mysklänning!!!

GODASTE DRINK: Iskall cider!!! =)


MÅSTE:
sova =) Trött!!!

VILL HA: SOL på dagarna också!!! I dag har det ju varit kanon! Kan det fortsätta så!!!???


VILL INTE:
Skola in Ossian på förskolan än!!!

VECKANS BILD:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: