Anmäl dig med vet jag!

Tillägg: Tur att det finns andra som är lite piggare än mig på morgonen! Tack Pernilla, det står ju faktiskt inga datum i detta inlägg!!! Får skylla på måndag morgon! ;) Vårresan blir 26 februari! Om man vill veta mer om datum för kommande resor mm finns det en flik på min header som heter Ullaredsresor!

Nu är anmälningen till första Ullaredsresan igång och det är riktigt kul! Än finns det många platser kvar och jag hoppas att det är fler som vill följa med! Till skillnad från andra bussbolag åker vi raka vägen från Hjo till Ullared! Inte massa svängar runt andra städer och hämtar upp utan raka vägen mot shoppingen! ;) Ta med en vän och unna dig en egen dag med shopping och god mat!

"Busshållplatserna" i Hjo är
1 Hjo Busstation
2 Stora Hem och Hobby
3 Svärtans skola
4 Statoil/Frendo

Efter det åker vi ner mot jönköping och vidare mot "shoppingens mecka" Ge-kås! Vill man hoppa på utmed vägen är det bara att säga till var, så ordnar vi det!

Det är begränsat med platser, först till kvarn! Därefter kan man skriva upp sig på kö för ev återbud!

Ring till Patricia på 070-3233473 för att boka din plats eller för att få mer info!

Kostnad 180 kr / person.
Betalning sker till bankkonto, om annat betalningssätt önskas är det bara att säga till så löser vi det!

Gilla oss på facebook för mer info!
Pernilla
2011-01-31 @ 09:34:27

Hej Patricia...kanske jag som fortf är lite morgontrött, men jag ser inget datum...När är det tänkt att det bär av?

Kanonidé!!!



Mvh

Pillan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: