Så osäker...

Usch, nu börjar det att närma sig operation! Dryga två veckor kvar och jag kan verkligen inte slappna av! Nervös, fundersam och osäker... Har jag tagit rätt beslut?!? I bland undrar jag om det är bra att jag som patient får vara med och välja min behandling. Jag har ju absolut inte de kunskaperna att veta riskerna med de olika alternativen! På ett sätt hade det varit skönt att bara få reda på att du ska genomgå "det här" tex! Jag står fast vid min plan i alla fall att göra lilla operationen nu och hoppas på att jag klarar mig ett par år till och att jag får göra stora operationen då i så fall! Det bästa vore ju så klart att slippa den över huvudtaget! HOPPAS!!!

Jag som hade bestämt att 2012 skulle bli ett bra år!!! Fast det klart, det bestämmer jag nu att det kommer att bli ändå! Har mycket att se fram emot och det överväger ju verkligen! Snart är det Teneriffa och det ska verkligen bli underbart! Å många härliga ridturer kommer i vår och sommar! Jag och Tyra tog en tur i dag i blåsten! Vet att jag sagt det förr men jag njuter verkligen när man kan dela ett så mysigt intresse med övriga i familjen! Hon är verkligen helt lyrisk i stallet och älskar att rida, mocka, ge mat, borsta mm mm!!! Hon är en riktig liten stalltjej!!